Клієнтам

Повернення товару приймається виключно за письмовою заявою покупця.
Товар повинен бути без слідів використання, із непошкодженим фабричним пакуванням та в повній комплектації.
Заява оформлюється від руки, в довільній формі, але з наступною інформацією:

Приклад:

Магазину onestore.kyiv.ua
Від Прізвище Ім’я По батькові
Тел .: +38000 000 00 00

Заява

Мною (дата) у Вашому магазині придбано (Зазначити Назву товару) за ціною _____ грн.,
номер замовлення ______ дата _____.
Придбаний мною товар не підходить мені за ___________ (фасоном, кольори, функціоналом, розміром,
чи іншою причиною (Зазначити причину).
Керуючий ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» прошу
прийняти товар, та повернути сплачені кошти. Передбачений законодавством
срок – 14 діб не враховуючи день придбання товару ще не сплинув.
Товар мною не експлуатувався, збережено його товарний вигляд, цілісність упакування,
повертається у повній комплектації.

Вартість товару прошу повернути на наступні банківські реквізити:
Вказати розрахунковий рахунок IBAN в банку,
номер банківської карти, Паспортні данні: СЕРІЯ НОМЕР, ким виданий, дата видачи, ІПН, Прізвище Ім’я одержувача.

Дата і підпис заявника.

Згідно Статті 8. п 5. ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про захист прав споживачів послугу за повернення товару оплачує клієнт.

У разі несплати посилка повернеться відправнику (клієнту).

Заяву вкладаєте в упаковку з товаром і відправляєте за адресою:

Нова Пошта Київ № 6
отримувач: ФОП Ладигіна Г. О.,
тел. +380667410095

Примітка в ТТН до відправлення: “Повернення, заказ №0000” 

Протягом 14 робочих днів після отримання нами посилки та перевірки комплектації і стану товару Вам буде повернене кошти на зазначені реквізити.